Management

Resursele umane în Network Marketing – Asupra unor probleme ale managementului resurselor umane în sistemele MLM

de Horaţiu Dan Dumitraş

 

Pret: 26.00 RON

 

Scopul acestei lucrări este de a demonstra importanţa industriei de vânzări directe şi, în special, de a marca tendinţele de dezvoltare ale resurselor umane în acest domeniu.

Diferenţa majoră faţă de sistemele clasice de distribuţie constă în gradul de implicare a resurselor umane, privite ca centre independente de distribuţie corelate înr- o vastă reţea de marketing. Ceea ce este specific sistemelor MLM este analizat în detaliu, în materialul de faţă, pentru a demonstra că această industrie nu mai reprezintă un segment minor al economiei globale, ci una din cele mai dinamice oportunităţi de emancipare socială, financiară şi economică de pe glob, aşa după cum o demonstrează statisticile.

Din acest motiv, obiectivul prezentei lucrări se axează pe analiza problemelor de management ale resurselor umane, privite ca forţă motrice a afacerilor de marketing în reţea.

După o analiză a resurselor umane din administraţia companiilor MLM (Capitolul 2), se expun conceptele de planificare ale resuselor umane în reţelele de marketing (Capitolul 3), trecând apoi la metodele şi practicile de instruire, motivare şi recompensare a resurselor umane în MLM (Capitolul 4 şi 5). Asupra metodelor de lucru şi a managementului acestora într-o reţea MLM se discută în contextul construirii unei cariere profesionale, bazate pe principiile Network Marketing (Capitolul 6). În ultimul capitol se arată tendinţele dezvoltării resurselor umane din MLM, precum şi importanţa abordării unei atitudini lucide şi pozitive faţă de revoluţia stilului de viaţă.

Lucrarea autorului, bazată pe materialele pentru doctorat, este destinată mediului universitar, cercetătorilor şi managerilor companiilor MLM, dar nu în ultimul rând şi liderilor MLM, fără de care nu am fi putut asista la o dezvoltare atât de dinamică a sistemelor Multi-Level Marketing.

 

  • Anul apariţiei: 2007
  • ISBN: 978-973-7768-35-3
  • Cod intern: HDD3
  • Format: 17×24 cm, broșat
  • Numar pagini: 72