Jurnal MLM – De ce am ales Network Marketing

ED2_jurnal_MLM

de Eugenia Dumitreasa

 

STOC EPUIZAT

 

Jurnalul MLM al autoarei este o apariţie editorială inedită, în contextul bibliografiei pentru industria de vânzări directe şi sisteme MLM.

Pornind de la un jurnal personal al afacerii sale, colaborând cu una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, autoarea iterează in cartea Jurnal MLM – De ce am ales Network Marketing simplu şi natural toate etapele devenirii unui distribuitor MLM profesionist, lider într-un sistem bazat pe iniţiativa privată.

Demn de remarcat este capitolul “Cărţi, casete, seminarii”, ceea ce înseamnă importanţa acordată studiului şi instruirii în Network Marketing, prin conştientizarea faptului că “fără carte, nu ai parte”.

De asemenea, este de semnalat şi capitolul “Planul de afaceri”, datorită străduinţei autoarei de a prezenta concret modul de construire a unei reţele Network Marketing.

Citind lucrarea eşti surprins de reflecţiile şi postulatele legate de câte un aspect deosebit al muncii într-un sistem Network Marketing, relevând indubitabil naturaleţea gândirii celor care învaţă o nouă meserie prin practică şi studiu orientat. Fiecare expunere, cu valoare instructivă, reprezintă paşi practici spre o perfecţionare a muncii în activitatea oricărui distribuitor MLM.

 

  • Anul apariţiei: 2007
  • ISBN: 978-973-7768-38-4
  • Cod intern: ED2
  • Format: 14×20 cm, broșat
  • Numar pagini: 120

MOTTO:

Primul pas pe care trebuie să îl faci, ca să obţii tot ce vrei de la viaţă, este să te hotărăşti ce vrei, să-ţi fixezi visul, să-l scrii şi să-l vizualizezi, apoi să lupţi pentru realizarea lui.

“Continuă să visezi, ca să-ţi menţii tinereţea şi frumuseţea interioară”.

Cuprins din Jurnal MLM – De ce am ales Network Marketing:

Prefaţă
Capitolul 1 Primele impresii
Capitolul 2 Îndoieli şi certitudini
Capitolul 3 Visul
Capitolul 4 Cărţi, casete, seminarii
Capitolul 5 De ce cumpăr produse din sistemul network marketing
Capitolul 6 Planul de afaceri
Capitolul 7 Lista de nume
Capitolul 8 Salariat – proprietar
Capitolul 9 Invitaţia
Capitolul 10 A doua întâlnire, căutarea
Capitolul 11 Succesul şi atitudinea
Capitolul 12 Îndrumător, lider
Capitolul 13 Concluzii
Capitolul 14 De ce am ales network marketing
Anexa nr. 1. Planificarea ţelurilor
Anexa nr. 2. Model de prezentare a unei oportunităţi Network Marketing
Index bibliografic
Cărţi recomandate de MLM International România