Introducere în Managementul Sistemelor MLM

de Horaţiu Dan Dumitraş

 

Pret: 29.00 RON

 

Problemele aplicării principiilor de management în coordonarea sistemelor MLM reprezintă pentru autor proiecţia teoriilor manageriale pe domeniul concret al marketingului în reţea.

Pornind de la o abordare teoretică şi de la cunoaşterea tendinţelor de creştere ale industriei vânzărilor directe, inclusiv din România, autorul analizează principalele teme de management caracteristice sistemelor MLM: structura, funcţionarea, dezvoltarea, calitatea, etica, responsabilitatea socială şi derivaţiile sistemelor.

O atenţie deosebită este acordată planului de marketing al sistemelor MLM, pentru cunoaşterea nucleului activităţilor din industria vânzărilor directe. În aceeaşi măsură, instruirea şi perfecţionarea distribuitorilor reprezintă o temă majoră a studiului de faţă, completată cu analiza interacţiunii sistemelor, a legislaţiei şi a unui studiu de caz.

Anexele şi bibliografia sprijină cunoaşterea normelor deontologice adoptate de companiile de vânzări directe, a situaţiei dezvoltării industriei în România şi a surselor de documentare la nivelul anului 2003.

Cartea se recomandă atât mediului economic şi industrial, cât şi mediului universitar, fiind prima apariţie editorială din România care tratează acest subiect.

 

  • Anul apariţiei: 2003, reprint 2005, 2007
  • ISBN: 978-973-8201-11-X
  • Cod intern: HDD2
  • Format: 14×21 cm, broșat
  • Numar pagini: 184